ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΓΛΩΣΣΑ

Verado 350

 
Mercury Verado 350

Οι έξι κύλινδροι έχουν διάταξη εν σειρά, εκμηδενίζοντας έτσι τους κραδασμούς, και τετράγωνες διαστάσεις διαμέτρου - διαδρομής στα 82 χιλιοστά, με προοπτική την καλύτερη απόδοση στις μέσες σ.α.λ., δηλαδή στις περισσότερες ώρες περιοχής λειτουργίας του κινητήρα. Οι εκκεντροφόροι, δύο επικεφαλής και «γρήγοροι» με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, συντηρούν την ισχύ στις υψηλές, καθώς η λειτουργία του υπερσυμπιεστή σταματάει περίπου στις 4.500 σ.α.λ. Τότε, για την εισαγωγή του αέρα, έχει τοποθετηθεί ένας χάλκινος εναλλάκτης, intercooler, στο πίσω μέρος του κινητήρα, που ταυτόχρονα λειτουργεί και ως μηχανισμός μείωσης θορύβου που σύμφωνα με τον κατασκευαστή φθάνει και τα 14 db στη συνήθη περιοχή λειτουργίας. Χρησιμοποιώντας την ιδιότητα του λιπαντικού ως ψυκτικού μέσου, οι σχεδιαστές έχουν εφοδιάσει τα πιστόνια με μικρούς εσωτερικούς διαύλους, όπου ειδικά σχεδιασμένα μπεκ ψεκάζουν με λάδι. Ο έλεγχος και ο υπολογισμός της ακριβούς ποσότητας του καυσίμου που ψεκάζεται, ανάλογα με τις συνθήκες θερμοκρασίας και πίεσης – φορτίου, γίνεται από μικροϋπολογιστή. Το μοτέρ είναι τοποθετημένο πάνω σε ένα χυτό πλαίσιο, στηριγμένο με τέσσερα ελαστικά σινεμπλόκ. Κάτω από το μπρακέτο έχουν τοποθετηθεί δύο ηλεκτροϋδραυλικές μπουκάλες που στηρίζουν το πλαίσιο και απορροφούν ένα μεγάλο μέρος από τους κραδασμούς. Οι εκκεντροφόροι είναι κούφιοι για μείωση του βάρους και το μπουζί είναι τοποθετημένο στη μέση του θαλάμου για καλύτερη καύση. Η ρύθμιση των βαλβίδων γίνεται μία και μοναδική φορά στο εργοστάσιο και δεν ρυθμίζονται ποτέ ξανά. Το intercooler, που όπως είπαμε βρίσκεται στο πίσω μέρος του κινητήρα, ψύχει τον αέρα εισαγωγής, με αποτέλεσμα να αυξάνει την πυκνότητά του μέσα στους κυλίνδρους για καλύτερη και αποτελεσματικότερη καύση. Ο αέρας που περισσεύει μετά την υπερσυμπίεση οδηγείται και πάλι στην εισαγωγή από μία βαλβίδα παράκαμψης που ελέγχεται και αυτή ηλεκτρονικά από τον εγκέφαλο.